SVAKI OTOK SVOJ HOP IMA

Novosti

Projekt „Hrvatski otočni proizvod“ je projekt Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova EU kojem je cilj poticanje razvoja otočne proizvodnje, očuvanje otočne tradicije, poticanje samozapošljavanja na otocima te brendiranje izvornih, otočnih proizvoda oznakom HOP. Projekt je pokrenut 2007. godine, a ukupno je do sada oznaku „Hrvatski otočni proizvod“ dobilo 279 proizvođača (od kojih je 24 eko-proizvođača, 26 proizvođača s oznakom zemljopisnog podrijetla i 6 proizvođača s oznakom izvornosti) za 880 proizvoda i proizvodnih linija s 24 otoka i poluotoka Pelješca.

U tijeku je medijska kampanja „Svaki otok svoj HOP ima“ pod medijskim pokroviteljstvom Radija Dalmacije. Na ovaj način želimo povezati nositelje oznake HOP sa lokalnom zajednicom, da se njihova ponuda tradicionalnih, autohtonih proizvoda nađe na službenim web stranicama Županija,
Gradova, Općina i Turističkih zajednica, a što je i turistička ponuda i promidžba samog otoka i regije.

Radio Dalmacija spot