Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o Nacrtu odluke o izmjenama Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Punat

1

Temeljem članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (“Narodne novine” broj 25/13, 85/15 i 69/22) jedinice lokalne samouprave dužne su provoditi savjetovanje s javnošću pri donošenju općih akata, kada se njima utječe na interese građana i pravnih osoba. Savjetovanje se provodi u trajanju od 30 dana. 

 

U prilogu Vam donosimo Nacrt Odluke o  izmjenama Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Punat te Vas pozivamo da sudjelujete u ovom savjetovanju svojim komentarima, primjedbama i prijedlozima koje podnosite na priloženom obrascu za sudjelovanje u savjetovanju.

 

Općinsko vijeće Općine Punat donijelo je Odluku o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Punat (dalje u tekstu: Odluka) dana 26. siječnja 2022. godine, te Odluku o izmjenama i dopunama Odluke dana 18. srpnja 2023. godine.

Ovim Prijedlogom Odluke o izmjenama Odluke prvenstveno se predlaže izmjena cijene obvezne minimalne javne usluge za korisnike kategorije kućanstvo i korisnike kategorije koji nisu kućanstvo; te s time povezani kriteriji za umanjenje cijene javne usluge za kategoriju korisnika koji nisu kućanstvo. Povećanje cijene obvezne minimalne javne usluge nužno je radi povećanih troškova poslovanja davatelja javne usluge Ponikve eko otok Krk d.o.o..

Izmjena ostalih odredbi, koje se ne odnose na cijenu obvezne minimalne javne usluge, predstavlja usklađenje s odredbama Zakona o gospodarenju otpadom ("Narodne novine" broj 84/21, 142/23).

 

Za sve dodatne upite, sudionici savjetovanja mogu se obratiti pismeno na adresu Općine Punat, Novi put 2, 51521 Punat ili putem elektronske pošte na e-mail adresu: pisarnica@punat.hr

 

Savjetovanje je otvoreno do 12. rujna 2025. godine.